Välkommen!!

Välkommen till min blogg där jag bloggar om mitt livspussel som tvåbarns mamma och fru.

lördag 5 december 2009

Lördag!!!

Lördag morgon och jag vaknade kl 6:15.....min dotter väckte mig å sa "mamma jag vill se på tv!"
Gissa om jag blev glad??
Bara å kliva upp å ta tag i dagens bestyr, idag behöver jag inte försöka komma på vad jag ska göra i alla fall. I dag är det loppis dags, hoppas att jag får massor sålt. Måste säga att det känns inte såååå roligt att stå i en lokal å försöka sälja massa gammla barnkläder men antar att det är värt det om jag får lite sålt. I går kväll var vi till lokalen och packade upp alla saker så det är klart åtminstonde. Upplyftande att min man jobbar och jag måste ta med mig båda barna, det kan ju bli roligt eller något i den stilen. Alla som har en 3 åring vet ju hur länge dem brukar vilja sitta stilla, det brukar inte vara mer än kanske 5 min sedan ska det hända något. Vi ska vara på loppisen i 4 timmar!!!!!
Undra om jag kommer ha någon energi kvar efter det, jag hade ju tänkt hinna med så mycket som möjligt nu när jag för ovanlighetens skull har bilen.
Man hinner det man hinner ,antar jag.
Tack och hej vi får ser om jag blir nå rikare

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar