Välkommen!!

Välkommen till min blogg där jag bloggar om mitt livspussel som tvåbarns mamma och fru.

tisdag 22 december 2009

Katarina zymersky

I helgen läste jag en intervju med Katarina Zyrmersky i aftonbladet och ja man kan väll tycka lite si så där om vissa uttalanden hon kommer med, men jag skulle fan vilja vara lite mer som henne. Hon säger ju precis som hon tycker och är inte rädd för vad andra tycker eller tänker om det...lite mer jävlar annama önskar jag mig i julklapp!!
Lite av en bitch med armbågarna rakt ut ska man nog vara för att komma någon vart här i livet...men nej då en annan är en svensson mamma som inte vill stöta sig med någon och bara tackar och tar emot av världens orättvisor och inte stöter sig med någon och se vad är man då jo en NOBODY nolla!!! Nja jag har ju i alla fall nästan allt jag vill ha i mitt liv jag har en underbar familj!!!
Så you go girl Katarina hoppas jag får ett paket av tomten med lite jävlar annama och skin på näsan jag med..
Tack och hej från mig

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar