Välkommen!!

Välkommen till min blogg där jag bloggar om mitt livspussel som tvåbarns mamma och fru.

lördag 26 december 2009

Julen är slut!!

Äntligen är julen över och det är dags att omgruppera och börja planera inför nyår.
Denna jul var härlig eftersom min underbara lilla dotter är så pass gammal att det kryper i kroppen på na av spänning efter tomten.
hon blev hel nöjd med alla paket och lill gubben han tuggade mest på sina paket men glad vart ju han över det så allt bra då.
Men inget jävlar annama har infunnit sig ännu!!!
Jag vill ju ha lite av det i alla fall, men det är nog bara att inse att man är en MES PROPP som bara tackar och tar emot....
Nästa år över väger jag starkt att sitta i en koja i skogen med bara min man och våra barn över jul eller kanske man skulle ta och åka utomlands, men men det är vad man tycker nu det nästa år står man väll där igen och lagar den förbannade jul maten och städar sig själv ner i fördärvet...beror nog på att både jag å min man vill ge det där lilla extra!!!
Men det är nog bara vi själva som märker det i alla fall så för vem gör man det??
Jo för våra barn så att dem ska få fina minnen från perfekta jular med allt som hör till....annars skulle jag nog kunna sitta i en koja i skogen!! Nää nu ska jag inte spy galla över julen den var ju mysig också.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar