Välkommen!!

Välkommen till min blogg där jag bloggar om mitt livspussel som tvåbarns mamma och fru.

tisdag 1 december 2009

I denna blogg kommer jag som är en två barns mamma skriva om mig och mina barns vardag...
Barn är rara kommer att vara ett led ord i min blogg.
Jag älskar mina barn över allt annat i hela världen men visst kan det vara jobbigt ibland också.
Mina rara små barn är en dotter på 3 år som är i en underbar trotsålder nu...; )
Jag har också en son som är 7 månader nu och det är full rulle på honom, han är överallt och ingenstans. Han sitter i sin lära gå vagn och åker över hela huset!!
Jag är gift med en underbar man och vi har precis köpt ett hus som vi håller på att renoverar sakta men säkert.
Det senaste året har det hänt mycket...1 att bli tvåbarns mamma..2 köpa hus..3 vi gifte oss efter 9 år som sambos...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar