Välkommen!!

Välkommen till min blogg där jag bloggar om mitt livspussel som tvåbarns mamma och fru.

onsdag 17 februari 2010

Då var det ett tag sedan man skrev igen då men nu känner jag för att skriva lite....vad har hänt i mitt liv då??? Ja inte mycket alls allt har bara rullat på i samma takt, vi har haft företag efter företag här som har gett oss offerter på bergvärme och nu är allt bokat å klart snart kommer dem med lilla borren!!!
Man kliver upp på morgonen gör frukost till barnen, äter, matar, plockar i och ur diskmaskinen, klär på sig själv och barnen....plockar plockar plockar innan det är dags för en liten promenad till dagis...först lite cirkus men påklädningen!! Lämna gumman på dagis och sedan hem med lillen och fortsätta plocka en stund och leka lite med honom innan han ska sove en stund i bästa fall...Lunch dags och svich så är det dags att förbereda middag å hämta gumman på dagis igen...på med kläder igen ner till dagis och dra vagnen och pulka upp upp upp!! phu hemma igen och dags för middagsbestyr innan maken kommer hem...då var det dags att sitta ner en stund innan det är dags att få barnen i säng och plocka plocka plocka...gör man något annat än plockar??? Ja se så ser en dag i mitt liv ut hur ser er ut???

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar