Välkommen!!

Välkommen till min blogg där jag bloggar om mitt livspussel som tvåbarns mamma och fru.

torsdag 25 februari 2010

Torsdag!!!

Tar denna vecka ALDRIG slut, jag tycker att det få vara nog med kyla nu....denna vecka har det varit sååååååååååå kallt och naturligtvis jobbar maken så man måste gå ner till dagis varje dag..brrr
Det har varit kring -25 varje morgon, man försöker och försöker klä barnen med lager efeter lager av kläder men undrar hela tiden om det är nog...dem fryser väll inte!!!
Till helgen jobbar maken och jag och barna blir ensamma hela helgen...buhu!!! Det är inte roligt eftersom han tar bilen och vi siter hemma och tar oss ingenstans. På söndag ska vi ju faktiskt ha bilen för då ska dottern få prova på att rida, det ska bli kul!!1 Eller nja jag hoppas att jag kan övervinna min rädsla för hästar bara, jag kan ju inte låta min rädsla gå ut över hennes intresse om hon nu får ett intresse för ridning...till min förskräckelse lär hon ju få det
Näää nu har jag inte tid att sitta här längre det är dags att göra lite nytta

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar