Välkommen!!

Välkommen till min blogg där jag bloggar om mitt livspussel som tvåbarns mamma och fru.

fredag 26 februari 2010

Snö vs Kyla

Ja är det inte typ 25 grader kallt så snöar det, vad är igentligen bäst???
Hela veckan har man gått ner till dagis i denna kyla och idag när lill gumman är ledig från
dagis och det äntligen hade börjat bli mildare väder, jaha då snöar det.
Jag som hade tänkt att vi skulle kunna vara ute på gården en stund i dag och skotta undan lite av den gammla snön, men nu är det bara att vänta på att det har snöat klart åå sedan skotta.
Denna vinter måste ju gå till historien, det har kommit såååååååååå mycket snö och varit sååååååååå kallt.
Nä n u ska jag göra hela huset lite fredags mysigt och invänta maken...han ska köpa med sig lite kina mat efter jobbet så jag behöver inte änns laga mat idag...hur lyxigt är inte det???

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar