Välkommen!!

Välkommen till min blogg där jag bloggar om mitt livspussel som tvåbarns mamma och fru.

tisdag 5 januari 2010

I dag har jag stått vid spisen hela förmiddan kan man lugnt säga..
Dagen började med hör å häpna jag satte mig en halvtimme på motions cyckeln före frukost och sedan gjorde jag gröt åt hela familjen och sedan började stora matlagnings fejden..
Jag började med att göra en broccoli soppa som vi åt till middag nu i dag, sedan gjorde jag lax i ugn med ris feta ost och bönsallad mmmm gott bide det. Som om inte det var nog gjorde jag en sats med kikärtsbiffar också som jag tänkte att vi skulle äta till lunch imorgon så då har jag bara middan kvar att bry mig i.
efter att karln åkt på jobbet började jag stryka dukar och gardiner så nu är julen definitivt borta..Nä nu ska jag gå och nanna kudden så att jag är pigg imorgon och orkar cyckla en stund då med.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar