Välkommen!!

Välkommen till min blogg där jag bloggar om mitt livspussel som tvåbarns mamma och fru.

lördag 5 december 2009

Världens sämsta tids investering gjord!!

I dag har jag gjort något jag aldrig gjort förut och med tanke på resultatet lär jag inte göra det en gång till. Fyra timmar av min å mina barns tid totalt bortkasstade på en loppis där jag inte sålde en enda sak.....?? Vad säger man om det??
Typ 98% av dem få som kom var pensionärer och jag sålde barnkläder...ja då får man ju inget sålt!! Nä nu har jag fotat vissa kläder så nu blir det till ä lägga ut allt på blocket eller ska man pröva tradera??
Ja det får jag nog ta å tänka lite på, men skiten ska bort, jag ska inte ha några fler barn så det känns ganska onödigt att ha lådvis med kläder som ingen kommer att använda...Det är väll bara att stoppa in allt i förrådet så länge så får vi väll se hur länge dem blir liggandes där då.
Så ni som har läst min blogg tidigare vet ju att meningen var att jag skulle få lite pengar till shopping...ingen shopping blev det, men i mårgon ska jag på jul marknad så då blir det väll lite handlat i alla fall. Funderar på å ha så där mysigt med mina barn igen å göra lite mer julgodis, tål att tänkas på!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar